~..mulakan pagi raye dgn gelak ketawa..~

salam..
selamat ari raye semua? da smayang subuh pg td? mandi sunat ari raye? jap g da nak g smayang raye lak..

di pagi yg mulia ni mari lah kite bermaaf-maafan sesama kita..
n jom kite ceriakan pagi raye kite ngan cite di bawah :)


Bukan abang x sayang

PART 1 :


dear abang,

ayang nak mintak kebenaran abang untuk bawa anak-anak balik kekampung. abang tak perlu hantar ayang sebab ayang mampu untuk bawa anak-anak ke kampung musim cuti sekolah ni dengan bas.. abang jaga lah diri abang dan kereta abang baik-baik... cuma ada perkara yang inginayang luahkan disini...kereta baru abang tu mahal.. harga mencecah 100k barangkali..sebab tu abang sayangkan kereta abang lebih dari ayang..sampaikan abang dah terlena dalam kereta abang tu sejak abang beli 3bulan yang lalu dah masuk 3 malam...abang sayangkan kereta abang lebih dari ayang, nak tau ngape?

harga kereta abang tu lebih mahal dari wang hantaran yang ayah ayangletakan masa kita kahwin dulu.. cuba hantaran ayang lebih mahal dariharga kereta abang?

tiap-tiap pagi abang mesti gosok kereta abang, nak nampakberkilat..tapi ayang nak dapat kiss g.morning pun susah

sejak beli kereta tu, sebulan sekali macam-macam aksesori abang belikat kereta, ayang nak dapat hadiah besday setahun sekali pun susah..

kereta sebulan sekali abang servis, abang kata kena jagamaintainance..ayang nak dapat pi salon setahun sekali pun susah..

kereta abang make up lawa-lawa.. tapi kalau ayang make up lawa-lawaabang kata ayang tak sedar diri

kereta abang bagi makan minyak mahal-mahal cecah 100 setin pun ada, ayang nak makan pizza sekeping jer masa mengidam anak kedua kita abang kata ayang mengada-ngada

kereta abang kalau anak-anak sentuh sikit bodynya abang marah anakmacam nak makan, ayang jatuh longkang besar boleh abang gelak

paling menyedihkan.. ayang tanya ngape tidur dalam kereta? abang jawab takut orang curi kereta abang.. kalau ayang kena curi??ayang nak balik kampung dulu.. anak-anak nak jumpa atuk dengan nenekdepa.. tak nak naik kereta abang takut calar.. ayang calar takpe..jaga diri elok-elok, sarapan ayang dah sediakan. ayang pi tak lamasekolah bukak ayang balik lah dengan anak-anak.. pesanan ayang..

ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU MASAKKAN MAKAN KESUKAAN ABANGABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU BASUHKAN PAKAIAN ABANGABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU GOSOKAN KEMEJA ABANGABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU SIAPKAN AIR MANDI ABANGABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU KEMASKAN RUMAH ABANGABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU URUT-URUT BADAN ABANGABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU TEMANKAN ABANG TIDUR

love,ayang


skang jom kite baca surat dari somi dia lak:p

0 penerjah sejati:

Post a Comment

 
Copyright ©
~..dear diary..~