~..tension+tertekan+kecewa+sedeh+++..~

huaaaaaaaaa..................
nanges air mata darah pon da xde guna da.. mende nk jadi kan?at least xde mende buruk yg jd..
tp ia stil mengecewakan aku.. betapa kami nenyayanginya + menatangnya bagai minyak yg melimpah ruah + memberi segala yg dia nak..
tp nape dia lebih suka memilih jalan yg tidak baek dari ikot jalan yg kami tunjuk ni?knape?? nape?? nape??? adekah selama ni kami jadikan ko jahat?? adakah selama ni kami xbagi pe ko nak?? adakah selama ni xcukup lg kasih sayang yg kami bg kt ko?? adakah kami ni jahat2?? adakah.....?? adakah...???
arghhhhhh.. tertekan aku.. spanjang mggu ni tdo pon xlena.. malam td tdo da kul 1 lebey.. kul3 tjaga.. try2 tdo xley jugak tdo smpy la bunyi ayam bkokok 6lebey.. then kul 7 da kna bgn siap2 nak g kls.. tp bukan aku sorg je.. wani adik aku pon cmtu gk.. tdo xlena..
ni sume gare2 budak sial jahat 2 la yg ajar adik aku jadi jahat.. ko sorg suda la jadi jahat.. xyah nak seret org laen jadi cm ko jugak.. aku bukan nak cakap aku ni baek ke pe.. tp at least aku jahat sorg2 je.. tp mende baek baru aku wat bjemaah..
tapi.. aku still bersyukur lagi.. n anggap sume mende ni jadi de hikmah disebaliknya.. tol x?
pas ni kena lebih bjaga2 la ngan ko ni.. aku harap ko akan berubah menjadi lagi baek lepas ni..
berenti2 insaf2la dari wat kitorang susah ati sebab ko.. ko budak baek.. aku tau tu..
aku doakan ko dapat menjadi anak yang baek smpy akhir hayat ko.. n utk aku n sume adik2 aku jugak.. amiin..
currently mode: crying :'(

0 penerjah sejati:

Post a Comment

 
Copyright ©
~..dear diary..~