~..15th Ramadhan..~

salam..

xsangkakan cpt tol masa berlalu..skang da masok pertengahan Ramadhan da pon.. amacam pose setakat ni?aku..hurm..pose da ttinggal 3ari rukhsah ek.. traweh de la beberape kali.. 2pon sbb tpakse..kalo x aku xkan tinggal..da nekad taun ni xnak tinggal traweh.. tadarus..hurm baru je 8juzuk.. hukhukhuk mintak2 sempat khatam..amiin..

skang ni bizi sket..sampaikn tdo pon xcukop.. bkn nye wtpe pon.. ujung minggu je shopim..balek da malam..pastu nak sahor g.. kompem la xcukop tdo.haha..

ha!pagi sok ni de test.. Embedded System..teori smate2..tensi tol..nak paham nye xgheti2..so mnghafal la jawab nye.haha.. xabes lg studi mudi nih..chayok2 ina!gambate! aku nak naekkn pointer ni..untung2 dpt adiah lappy.. leh bg kat adek aku..sebab aku da de.hehe

semalam bukak pose nasi puteh+serunding+nesvita
rini ingat nak buko kat masjed lak..untung2 dapat lauk ayam.hehe
esok?da horray..so kite tunggu dan lihat buke ktne.hehe


currently mode: kelesuan+kemengantukan:p

0 penerjah sejati:

Post a Comment

 
Copyright ©
~..dear diary..~